Ayşegül Kaya

Ayşegül Kaya
@Aysigul
Müzik
İnsan kendine körken, tüm uğraşılarında bilinçsiz bir karanlığı taşırken, yolunu düzgün bir şekilde nasıl görebilir?
Sayfa 77·Kitabı okudu
Reklam
Ben başıma gelen şeylerin toplamı değilim, ben olmayı seçtiğim şeyim.
Kendi içine bakmaya cesareti olmayan herkesin yaşamı bulanıktır. Dahası bu bulanıklık dünyayı da bulandırır.
Özgür mü diyorsun kendine? Seni boyunduruğu altına alan düşünceleri değil, senin hakim olduğun düşünceleri duymak istiyorum.
Ama söyleyin bana kardeşlerim, eğer insanlıkta henüz hedef eksikse, o zaman orada kendileri de eksik değil midir?