Böyle durumlarda sözler değil,tavırlar,acımızın hakikiliği hatta gücü değil,çevredeki havaya uyum yeteneğimiz önemlidir.
Sigaranın o kadar sevilmesi,nikotinin gücünden değil,bu boş ve amlamsız âlemde,insana anlamlı bir şey yaptığı duygusunu kolaylıkla vermesindendir,diye düşünürüm bazan.
"Şimdi çok pişmanım."
"Ona yeterince iltifat etmediğim,ne kadar tatlı,ne kadar hoş ve değerli biri olduğunu binlerce kere söylemediğim için çok pişmanım...Oğlum bir kadına,zamanında,iş işten geçmeden iyi davranmayı bilmek lazım."