İlk başlarda konusu ve hikayesi ile beni içine alan bir kitap olmasına rağmen, sonlara doğru felsefe boyutuna bir tık fazla kaçınca ilgimi kaybettim. Hikayenin sonu ise beklentimi karşılayamadı.
Kadın olmanın ne kadar zor olduğunu anlatan bir kitap. Romanda yer yer kendi yaşadıklarınızdan, yer yer arkadaşınızın yaşadıklarından, günlük hayatta benzerlerini kadınlardan dinlediğiniz talihsizlikleri, içinde kopan fırtınaları, kabullenmişlikleri anlatan kitap. Kadınların yaşamak zorunda olduğu erkeklerin ise belki farkında bile olmadığı o kadar çok konudan bahsedilmiş ki. Akıcı bir kitap.Unuttuğumuz, görmezden geldiğimiz, yok saydığımız ya da yok saymak istediğimiz, bazen de kabul ettiğimiz bazı gerçekleri bize hatırlattığı için okurken içinizin burkulduğu bir kitap.
Kimse kimseden bir şeyler istememeli, beklememeli. Hele hele değişmesini hiç.
Biliyor musun ki, ben değişirsem, senin sevdiğin ben değilimdir artık ve sonra beni sevmezsin.