Başladığımda hayal kırıklığı yaşadığım ancak kahramanın kendini bulma iyileşme yolculuğuna çıkması ile bambaşka bir hal alan güzel bir kitap. Keyifli,düşündürücü, ilham alınası fikirler sözler içeren, kendi yaşamınızdan, toplumdaki yanlış algılardan parçalar bulacağınız çözüm yolları bulmak için harekete adım atabilirsiniz. Fakat yazar kitap içerisinde de sürekli tekrar eden cümlesi gibi biraz nasıl daha açık anlatırım kaygısına düşmüş ve okuyucuyu biraz boğmuş bence. Bazı bölümleri yeter artık daha fazla cümle sarfetmesin bu konuda diyerek biraz sıkılarak okudum. Daha öz bir kaç cümle ile anlatabilirdi anlatmak istediklerini.