En basit haliyle şu noktaya gelmiştim:
Gerçekte iki dünyayı birbirinden ayıran duvar diye bir şey yoktu.Eğer varsa da, derme çatma, kartonpiyerden bir duvardı bu.Şöyle bir yaslansam diğer tarafa devrilecekti belki de.Ya da diğer taraf içimize gizlice sızmıştı da biz fark etmemiştik.Bunları cümlelere dökmek çok güç.