Aysunnnnnnn

Aysunnnnnnn
@Aysun25
İnancım, tanrının bana inandığı kadar.
Yalnızlığa öyle alışmıştım ki, bir başkasının ilgisini ancak bir tehdit olarak algılayabiliyordum. Yabani bir hayvanın insan karşısında tedirginliğine benzeyen bir duyguydu bu. İçimdeki ceset uyandırılmaktan korkuyordu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Galiba düşünüyorum,herhalde varım
"Istediğimiz bir parça mutluluktu oysa,çok şey değildi. Karşılığı bu kadar ağır olmamalıydı. Hayatımızın müziğini susturmuşlardı, hayatımızın şiirini karalamışlardı..."
Seven yanılmış Sevilen yabancılaşmıştı
"Sen yüreğin kadar büyüksün,unutma..."