Aysunnnnnnn

Aysunnnnnnn
@Aysun25
İnancım, tanrının bana inandığı kadar.
@Aysun25·
·
sabitlendi
"Bana kucağını açan biri olsaydı,çocuklar gibi ağlardım..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var, işte biz oyuz.
Sayfa 278
Herkesten çok güldü. Belli ki acı çekiyor
"Sevgilim,ben şimdi büyük bir kentte seni düşünmekteyim..." Cemal süreya
Başımı dayayacağım omuzlara mayın döşemişler.