Aysunnnnnnn

Aysunnnnnnn
@Aysun25
İnancım, tanrının bana inandığı kadar.
Dünya soğur,akşam serinlerken,benim sensiz sevinecek bir şeyim yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O asla bana ait değildi,ama onu kaybetmek kalbimi kırdı..
"Şimdi kalkıp da seni seviyorum desem. Söyleyemem ki... Bunu kendime bile söylemeye cesaret edemedim ben. Bunu içimde hissettiğim ilk andan itibaren içimde saklıyorum. Münkesif bir kalbin iç burkan acziyetini kimselere söyleyememek de başka bir acı veriyor insana. Oysa karşıma çıkan her insana ilk olarak ve sadece bundan söz etmek istiyorum. Tutuyorum kendimi, saklıyorum. Seni saklıyorum, parmaklarını ellerini saklıyorum, gülümserken kıvrılan dudaklarını saklıyorum, hoşçakallarını saklıyorum, bembeyaz yüzüne bir anda dolan şaşkınlıklarını saklıyorum. Sırf bu yüzden kalbim bir gün paramparça olacak..." -İnsan sakladıklarıyla insandır. Tarık tufan-
Külüstür,bozuk bir şey gibi caddeden aşağıya yürüdüm... Yaralanmışlığımı gören yoktu

Aysunnnnnnn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2021 16. kitabı
Herta Müller
6.7/10 · 621 okunma