Aysunnnnnnn

Aysunnnnnnn
@Aysun25
İnancım, tanrının bana inandığı kadar.
Yaşımdan yorgun,yaşımdan telaşlııyım bugünlerde. Kaç yaşında oldum sahi ? Saymadım,bilmiyorum Erdem bayazıt
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Öyle yorgunum ki hiç sorma Sen halimden anlarsın Sabahlara kadar oturup konuşalım Kimse duymasın Mavi bir gökyüzümüz olsun kanatlarımız Dokunarak uçalım. İnsanlardan buz gibi soğudum, Işte yalnız sen varsın Öyle halsizim ki hiç sorma Sen anlarsın." Anlarsın, Cahit külebi
Olmam gereken yerden çok uzaktayım, Belkide yoruldum,bilmiyorum Öyle karışık, Öyle yabancıyım ki Bu aralar kendime bile gelemiyorum
Kendimle konuşurken bile onun hoşuna gitmeye çalışıyorum...
Ne çıplak ne giyinik halinizle tahammül edebiliyorum size;işte budur içimin sıkıntısı, siz şimdinin insanları...