Aysunnnnnnn

Aysunnnnnnn
@Aysun25
İnancım, tanrının bana inandığı kadar.
Bende gerçeğe döndüm artık, mucizelerden ağzım yandı da...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayatımda ilk defa birisi bana "kendine dikkat et" dedi. Anlamış onun kalbini taşıdığımı herhalde
Sizlere şimdi bambaşka şeylerden söz edeceğim. Hep böyle diyor, ama sözü yine de kendime getiriyorum, onun için herkesten özür diliyorum. Aslında o anılarımı, hayatımı kaleme alırken böyle bir niyetim yoktu. Ben kendimi değil hep başkalarını anlatmayı düşünüyordum, ama hep kendimi işin içine sokuyordum, bu da canımı sıkıyor. İyi biliyorum ki bu okuru da rahatsız edecek. Asıl üzüldüğüm şey ise şu: Başımdan geçenleri büyük bir heyecanla anlattım. Herkes bugün de hâlâ heyecanlı olduğumu, olayları dolu dolu yaşadığımı sanıyor. Fakat "Ah, eskiyi değiştirmeme, her şeye yeniden başlamama imkan olsaydı!" diye yandığımı pişmanlıktan kavrulduğumu kimse bilmiyor.Ama giden zaman kaybedilen değerli şeyler ne yazık ki geri getirilmiyor.
Sevdiklerinize sık sık, sıkı sıkı sarılın,bedenleri soğumadan...
Aşkı kitaplara soktukları iyi oldu, yoksa başka yerde yaşayamazlardı