Aysunnnnnnn

Aysunnnnnnn
@Aysun25
İnancım, tanrının bana inandığı kadar.
İnsan yalnız yaşayınca, anlatmanın da ne olduğunu unutuyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendine en ağır yükü aradın: Bulduğun kendindi Kendini sırtından atamadın!
"Müzikten anlayan kulağa söyle şarkını..."
"Çok fazla değil var ama onsuz hiçbir şeyim yokmuş gibi..."
"Tanrı biliyor ya, çoğunlukla bir daha uyanmama arzusu, hatta ümidiyle yatağa giriyorum. Ve sabahleyin gözümü açıp yine güneşi görünce neşem kaçıyor. Ah keşke huysuz biri olabilsem. Suçu havaya, üçüncü bir şahsa, başarısız bir girişime yükleyebilsem,o zaman keyifsizliğimin katlanılmaz sıkıntısı yarı yarıya azalırdı. Vay halime, tüm suçun yalnızca kendimde olduğunu biliyorum. Aslında suç demek doğru değil! Kısaca, nasıl ki eskiden tüm mutlulukların kaynağı bendeyse, şimdi de tüm üzüntülerin kaynağı içimde saklı."