Bir gece, soğuktan sıcağa geçtiğinde, çiy birikir yapraklar üzerinde. Bir soğuk bir sıcak günler geldiğinde de, sanki çiy birikir insanların gözlerinde. Haksızlığa uğradığımızda, hakkımızı arayamadığımızda, bundan ötürü ağlarız belki de.
Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır...Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! İnsanlara karşı kendini koru!