Şahsen kitaplarımı e-kitap üzerinden okuyan biri olarak düşüncelerinizi merak ediyorum.
Hangisi tercih edilmeli?
Benim için hala basılı kitapların yeri paha biçilemez.
+Ödünç verdiğim bir kitabın geri gelmemesi beni çileden çıkarabiliyor,
+kitabı elime aldığım zamanki o tarif edilemez hissiyatı ve
+kitabın kendine has kokusunu e-kitap üzerinden deneyimleyemiyorum.
Ancak benim e-kitabı seçmemdeki en büyük neden tabi ki
+o güzelim ağaçlar! Ikinci bir neden;
+çok fazla yer değiştiren ve aynı anda 2 ya da 3 farklı kitap okuma alışkanlığı olan biriyim. Dolayısıyla bu kitapları her seferinde yanımda taşımak bir eziyet!
PEKİ SİZ NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
Nepotizm, akraba kayırma veya adam kayırma, öznel ve adil olmayan şekilde yapılan ayrımcılık. Nepotizm kavramının Latince'de “Nepot” sözcüğünden geldiği, İngilizcede ise "Nephew" olduğu değişik çalışmalarda ifade edilmiştir. Nepotizm, kamu örgütlerinde ve iş örgütlerinde karşılaşılan önemli sorunlar arasındadır.
Bizden cevap bekleyen en önemli soru, “Neye dönüşmek istiyoruz?” değil, “Neyi istemek istiyoruz?”dur. Bu soru karşısında ürpermeyenler muhtemelen soru üzerinde yeterince düşünmemiştir.