Aziz acar

Aziz acar
@Azizacar
Tezer Özlü'nün dediği gibi: “Tenhalığı seviyorum. Sık görüşülmeyen ama bağı da koparılmayan dostlukları. Sakin mekanları, az rastlanılmayı, kendimle kalmayı, kendimi saklamayı ve de sınırlarımı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben dünyaya birileri beni bir şeylere zorlasın diye gelmedim. Kendi üslubumla nefes alacağım.
“Mesele kötü insan olmak değil ama ışığı yitiriyor insan." Evet, ışığı, sabahları kendini bağışlayan kişinin o kutsal masumluğunu yitirdik biz. Düşüş, Albert Camus
İnsanlık tarihi kendini vazgeçilmez sanan vazgeçilmişlerle doludur.