azize

azize
@Azizeinn
''Ağlaya sızlaya da olsa alışmışlar. İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey çocuk! Ne kadar yaşarsan yaşa sonunda ölüm var!Ne kadar seversen sev,ayrılık seni bekler!
Biliyorum sana giden yollar kapalı, Üstelik sen de hiç bir zaman sevmedin beni... #CemalSüreya
Izdırabın sonu yok sanma, bu alem de geçer, Ömr-i fani gibidir; gün de geçer, dem de geçer, Gam karar eyliyemez hande-i hurrem de geçer, Devr-i şadi de geçer, gussa-i matem de geçer, Gece gündüz yok olur, an-ı demadem de geçer. #Neyzen
"Beni hemen anlamalısın , çünkü ben kitap değilim , çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz , yaşarken anlaşılmaya mecburum"