"Şimdi olacak bir şey yarına kalmaz, yarına kalacaksa, bugün olmaz. Bütün mesele hazır olmakta. Madem hiçbir insan bırakıp gideceği şeyin gerçekten sahibi olmamış, erken bırakmış ne çıkar."
Kitap çok akıcı zaten sayfası az yani bi oturuşta biter . Sonrası ne olucak diye çok merak ediyorsun .Ama sonu daha değişik bitebilirdi. Franz Kafka sevdiğim bi yazar üslup'u da çok güzel okumanızı tavsiye ederim.