azra

azra
@Azra_rns
Hayat birgün o da bugün. :)
Geleceği düşlerken geçmişin acılarını taşımanın ne gereği var?
Reklam
Affetmeye anne ve babamızdan başlayarak, kardeşlerimizi, arkadaşlarımızı ve Tanrıyı affetmeye ihtiyacımız var.
Doğumun, hayatın bitmeye başladığı an olduğunu aradaki bölümün, ölümden çalınan zamanlar olduğunu öğrendim.
Yürümediğiniz yolun Seyyahı olamazsınız. İçinde boğulmadığınız deniz hakkında konuşamazsınız. Issızlığında kaybolmadığınız çölü kimseye anlatamazsınız. Hem zaten anlattığınıza da kimse inanmaz…
İnsan zihni ne yazık ki her olayda sonuç odaklı çalışıyor. Sürecin hiç ama hiçbir önemi yok… Oysa hayat bile sürece meftun bir yol… Nasıl öleceğin bile yolu yürüyüş biçimine bağlı.
Reklam