Neden her değindiğimiz konu bir soruna dönüşüyor ? Tanrı'yı sorun edindik, aşkı sorun edindik, ilişkiyi sorun edindik, yaşam bir sorun ve seksi de bir soruna dönüştürdük. Neden ? Neden yaptığımız herşey bir soruna dönüşüyor , korkunç bir hal alıyor ? Neden hep acı çekiyoruz ? Seks gerçekten önemli bir sorun ama daha önemli bir sorun var neden yaşamı bir sorun haline getiriyoruz? Çalışmak, seks yapmak, para kazanmak, düşünmek, hissetmek, deneyim sahibi olmak, yani yaşamın tümü neden bir sorun olsun ?