Sylvia’nın kitabını almayı vazgeçip şiir rafına rastgele bırakan kişiye çok minnettarım. Umarım istediğin kitabı bulmuşsundur. Eğer kitabı kendi yerine bıraksaydı büyük ihtimalle Sylvia ile tanışamayacaktım ve bu benim için büyük bir kayıp olacaktı. ✨
Eğilip sıcak, kendi halindeki dünyaya bakıyorum. Aşıkların yataklarından, bebeklerin beşiklerinden, yemek masalarından oluşan bu yuvaya, dünyadaki bütün bu hayat alışverişine bakıyorum ve cam bir duvarın içinde kapalı kalmışçasına kendimi her şeyden uzak hissediyorum.