Dünya yaratılalıdan beri yüz binlerce defa yapılan şey bir daha yapılacak, iki erkek bir kız için vuruşacaktı. Gönül hakkı ile kılıç hakkı karıştırılarak ortalama bir sonuç çıkacaktı.
Açtığımda gözlerimi,dünyanın en güzel kadınını gördüm. Dünyanın,en âşık olunabilecek kadınını. Onunla karşılaştığı için insanın Tanrısına, cehennemde sonsuza kadar yanmaya razı olduğunu haykıracağı güzellikteki kadını gördüm. İlk defa gözlerimi kapatmıştım bir kadını öperken. Açtığımda güneşi gördüm… Ama benim adım Kayra’ydı! Kimsenin hayal edemeyeceği yerlerde geziyordu zihnim. Hiç kimseye esir olamayacak kadar vahşiydi. O an,Anita’ya sarılıp aşık olmam gerekirken,o içime bakan siyah büyük gözleyirle,yarattığı mucizenin etkisini sabırsızlıkla beklerken,ben tekrar gözlerimi kapattım… Olabilseydim, ilk öptüğüm kıza âşık olurdum, diye düşünüp uyumak için…