Her şeyin geçip gittiğine ,yaşadıklarımızın geçmişte kaldığına kim inandırabilir bizi? Anılarımızı avuç dolusu su gibi her sabah yüzümüze çarpmanın işe yarağmıyacığına kim inandırabilir bizi? Tanıklara, kanıtlara ,uygun adım yürümek için ikide bir ayak değiştirme veren gerçeklerle ne kadar üstümüze gelseler ,boşuna ! İnanmayız.”Geçen bir şey yok !” diye bağırırız .”Her şey tam şimdi yaşanıyor !”