" Eğer bir şeye alındıysak, Epiktetos bize bunun kendi seçimimiz olduğunu söyler. Olay objektiftir, yorum ise subjektiftir.
Biz, olayların bizi incittiğine Veya bize zarar verdiğine karar veririz. Ancak gerçek şu ki, başka bir kişi bizi Gerçekten incitemez biz kendi duygusal tepkilerimizin mimarıyız. "