Dave Gurney serisi içerisindeki belki de en vasat kitap. Yine de seviyorum bu adamı. Bu seri polisiye romanların gerçekten en başarılı örneklerinden bence.
Şeytanı Uyandırma romanı diğerlerine göre sanki biraz zorlama olmuş gibi. Diğer kitaplarda katilin peşinde giderken denk gelen tüm deliller için sonucunda açıklamalar yapılmış ve okuyucunun aklında "ya şu da vardı aslında neden olmuştu" şeklinde sorular bırakmıyordu. Ancak bu kitapta ucu çok açık. Katilin esas cinayetin dışında işlediği diğer cinayetleri neye göre seçtiği, buz kıracağının mantığı, ahırın yanması vs. Kafamda deli sorular!!!