İnsan hayatında çok az dönüm noktası vardır.Bu kitapta benim için o dönümlerden birisi,bu kadar basit kısa ve çocuksu bir hikaye insan hayatını bu denli nasıl etkiler?
3 defa okudum her okuyuşta yepyeni şeyler keşfettim,burada zaten çok popüler olan alıntılarından kullanmayacağım,yazarına teşekkür ediyorum böyle anlamlı böyle yalın böyle masum böyle güzel birşey yarattığı için.
Dili sade ve akıcı,özellikle son 50 sayfada tempo doruğa çıkıyor ,sonu biraz aceleye gelmiş gibi hissettirdi.1984 kadar etkilemedi ancak okunası bir distopya örneği.