BVendetta

BVendetta
@BVendetta
"Sizi rahatsız etmeye geldim."
Hep bir şeyler eksikti. Niye hep bir şeyler eksik gibi geliyor babacığım? Ben mi yaşamayı beceremiyorum?
Sayfa 135·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bir tek insanın yokluğu, bütün yaşamı bomboş yapıyor bir anda, her şey anlamını yitiriyor.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Edebiyat
Senin de baban olmayacak bir gün... Babamı özledim ben, sen de bir gün babanı özleyeceksin.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Edebiyat
Yağmur altında yürürken, yalnız bir adam olduğumu düşünüyorum. En çok yağmurda yürürken düşünüyorum yalnız bir adam olduğumu. Yalnız ama yalnızlığa aldırmayan bir adam.
Edebiyat
İnsan onuru diye bir şey olduğuna inanıyorum çünkü... Milyonlarca insanın ezilip sömürülmesine, hak ettikleri güzelliklerden yoksun kalmasına dayanamıyorum. İnsanın bu çağda tarafsız bir izleyici olabileceğine inanmıyorum. Ya ezenlerden yanasın ya da ezilenlerden yana.
Edebiyat
Reklam