Yağmur altında yürürken, yalnız bir adam olduğumu düşünüyorum. En çok yağmurda yürürken düşünüyorum yalnız bir adam olduğumu. Yalnız ama yalnızlığa aldırmayan bir adam.
İnsan onuru diye bir şey olduğuna inanıyorum çünkü... Milyonlarca insanın ezilip sömürülmesine, hak ettikleri güzelliklerden yoksun kalmasına dayanamıyorum. İnsanın bu çağda tarafsız bir izleyici olabileceğine inanmıyorum. Ya ezenlerden yanasın ya da ezilenlerden yana.