Sinir sistemi, sosyal hale gelince kendi kendine şifalanmaya ve dengelenmeye başlıyor. Kişinin kendini bir ortama ait, bir ortamda rahat ve güvende hissetmesi şifalanmada çok büyük bir rol oynuyor. Samimiyet, yani yargıdan, şiddetten uzak bir iletişim şekli bizi gerçekten iyileştiriyor.
Sana bir şiir yazmıştım, onu bir kerre daha oku : “Birbirimizi. Ve bir insan davasını sevebildik. Yaşadık diyebiliriz.” Son mısraları böyleydi sanırım. Bence yazdığım en güzel satırlar bu.