Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir...
Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir.
Ne Mutlu Türküm diyene.
Mustafa Kemal Atatürk
"biraz şikayet edecek olursam," diyordu yüreği, "bu yanlızca benim bir insan yüreği olmamdandır ve insanların yürekleri böyle olur. Ulaşmaya layık olmadıklarını ya da ulaşamayacaklarını sandıkları için en büyük düşlerini gerçekleştirmekten korkarlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yanımda olmadığını bildiğim halde kağıt kalem aradim. pek olası olmasa da, mucize eseri aniden doğru çıkmasını umduğumuz yanlış bir cevap verir gibi
Kalem kağıt yoktu. Bu yüzden isimleri zihnime kurşun kalemle yazıp tükenmezle üzerlerinden geçtim. Sonra bastırarak kazıdım...