“Her yaratık kusursuzluğun merdiveninde insanla aynı basamakta durmaktadır. Ve bunu iddia ederken bile fazla ileri gidiyoruz. İnsan rölatif bir açıdan bakıldığında, hayvanların en hastalıklısı, en kötü yetişmiş olanı ve içgüdülerinden en tehlikeli biçimde uzaklaşmış olanıdır.”