BaBaCaN

BaBaCaN
@Babacan30
Bir Eylül Hikayesi. Ne Mutlu İnsanım Diyene! *Doğasever *Hayvansever *İnsansever
Her emekleyen, bir gün koşar azizim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eyd
Acısını diğer bayramda çıkarmak dileğiyle, (Yasak olmasına rağmen herkes şeker almış. Onların hepsini yemeniz temennisiyle🙈) İyi Bayramlar.
Bayram, Eyd
Güneş yükselmeden kuşluk yerine Bir adam camiden döndü evine Oturdu sessizce yer minderine Kızı " bayram" dedi, yalınayaklı Adam " Bayram" dedi tam ağlamaklı Eli öpüldükçe içi burkuldu Konuşmak istedi dili tutuldu Güç bela ağzından bir " of" kurtuldu Oğlu " Bayram dedi sırtı yamalı Adam " he ya" dedi gözü kapalı Düşündü kış yakın, evde odun Yok Tenekede yağ yok, çuvalda un yok Yok yoka karışmış: tuz yok, sabun yok Avrat " Bayram" dedi eğdi başını Adam " evet" dedi, sıktı dişini Çalışsa ne iş var, ne cepte para Dağ oldu içinde büyüyen yara Dikti gözlerini karşı duvara Takvim " Bayram" dedi, silindi yazı Adam " öyle" dedi, bağrında sızı Döndürse yönünü herhangi dosta Yaralı, gariban, dul, yetim, hasta
Şiir
10/10
·300 syf.··
Beğendi
·
2020 48. kitabı
Ön yargısız okunması gereken bir kitap. Yazar bu kitabı yazarken destek almış mıdır ki bu kadar başarılı bir eser ortaya çıktı. Bedo'nun hikayesinden önce çocukluğumdaki okul yılları geldi aklıma. Okunmalı. İyi okumalar şimdiden
Edebiyat
LeylanSelahattin Demirtaş · Dipnot Kitabevi · 20237,4bin okunma

BaBaCaN

, bir kitap okudu
10/10
·300 syf.··
Beğendi
·
2020 48. kitabı
Selahattin Demirtaş
9.3/10 · 7,4bin okunma