Kitaba karşı hislerim çok tuhaf inanın.Hem seviyor hem de nefret ediyorum bu kitaptan.Kendini okutuyor çok rahat ama çok fazla sıkıntısı var bence kitabın.Muhtemelen bu kitapla ilgili başka yorumlar okuduysanız Gossip Girl benzerinde bir kitap olduğunu duymuşsunuzdur.Evet öyle bir kitaptı.Gossip Girl de kendine bağlayan bir sürü eksiği olan bir dizi zaten.Bu kitabı hem gömmek hem de övmek istiyorum(sadece ana karakteri)Her neyse yaşı küçük olmayan,çıtır çerez bir şeyler okumak isteyen dostlarıma öneririm.Yetikin kurgu okumak isteyenler için türünün güzel bir örneği ama küfür etmelik bir kitap yani :D
Paper PrincessErin Watt · Everafter Romance · 20161,196 okunma