Moleküllerine kadar bahtiyar bir adamdı Ogo.Azıcık sevgi gördüğünde büsbütün şenleniyordu.Oysa ben yahut benim gibiler,birazcık sevilsek hemen içleniriz,kalbimizden ağlama isteği yükselir.
O yıllardan bu yana çoğu hasletimi derinlere sakladım,bir o kadarını da yavaş yavaş budadım.Ancak öfkenlendiğimde yıkıcı hisleri içeri yığmaya çalışsam da,dışarıya karşı alınmak,küsmek,kaçıp saklanmak gibi olgun sayılamayacak tepkiler vermekten kurtulamadım.
Bedenimizin er geç yok olacağını biliyoruz.Kalan sadece birkaç gün batımı ile şafak, keyfine varabileceğimiz birkaç dolunay.Şimdi yaşamanın,tam anda var olmanın, kendimizin ve birbirimizin keyfine varmanın zamanıdır.