Bahadır

Bahadır
@BahadirJK
Bir şair şöyle der; Dünyanın kuru bir lokmasına razıyım, Bir de kaba işlemeden bir abasına, bu ikisinden başkasını istemem. Çünkü ben devrin kalıcı olmadığını gördüm. Devir ve ömrümün her ikisi de yok olucudurlar.
Sayfa 368·Kitabı okudu
Alıntı
Bahadır
Bir de kaba işlemeden bir abasına… Bu nasıl muazzam bir tanımlama böyle!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
O halde hoşça kal ey umut! Ve korku, sen de terk et beni! Ve ey pişmanlık, uzak dur benden!
Sayfa 99·Kitabı okudu
Alıntı
Bahadır
Sanki biraz pişmanlık, şifa bulmaya açılan bir kapı olabilir.