Bahadır
Takip Et
Bahadır
@BahadirJK
Sıkı Okur
İzmit
2 okur puanı
Mayıs 2026 tarihinde katıldı
0
Kitap
36
Takip edilen
36
Takipçi
0
İnceleme
0
Alıntı
11
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Sümeyra
@okuduklarimdanalintilar
·
Bir şair şöyle der; Dünyanın kuru bir lokmasına razıyım, Bir de kaba işlemeden bir abasına, bu ikisinden başkasını istemem. Çünkü ben devrin kalıcı olmadığını gördüm. Devir ve ömrümün her ikisi de yok olucudurlar.
...
daha fazla
Sayfa 368
·
Kitabı okudu
Alıntı
Kalplerin Keşfi
İmam Gazali
Bahadır
Bir de kaba işlemeden bir abasına… Bu nasıl muazzam bir tanımlama böyle!
kitapsepeti
@kitapsepeticom
·
Reklam
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İklima
@iklimaaaaa
·
O halde hoşça kal ey umut! Ve korku, sen de terk et beni! Ve ey pişmanlık, uzak dur benden!
Sayfa 99
·
Kitabı okudu
Alıntı
Rüzgâr Bizi Götürecek
Furuğ Ferruhzad
Bahadır
Pişmanlıkların güzel tarafı bu sanırım. İnsan aynı hataları tekrar etmemeyi öğreniyor. Bazen de gelecekteki geçmişine ışık tutan bir yol gösterici gibi geliyor.
Bahadır
@BahadirJK
·
Tövbe ederken bile günah işleyen bir nesli irşad etmeye hangi peygamber ne zaman gelir.
Duygu ve Düşünce
Hanımağa isimli okura yanıt verildi
Bahadır
Benim cümlem yeni bir peygamber iddiası değil, çağın insanına dair metaforik bir serzenişti. Kaldı ki İslam inancında ahir zamana dair Mesih ve Mehdi anlatıları da vardır. Yani meseleye bu kadar öfkeyle değil, biraz daha düşünerek yaklaşmak gerekirdi. Yine de kırıcı bir üslup yerine karşılıklı anlayışı tercih ederdim.
Takip Önerileri
İklima
@iklimaaaaa
·
O halde hoşça kal ey umut! Ve korku, sen de terk et beni! Ve ey pişmanlık, uzak dur benden!
Sayfa 99
·
Kitabı okudu
Alıntı
Rüzgâr Bizi Götürecek
Furuğ Ferruhzad
Bahadır
Sanki biraz pişmanlık, şifa bulmaya açılan bir kapı olabilir.
Bahadır
@BahadirJK
·
Tövbe ederken bile günah işleyen bir nesli irşad etmeye hangi peygamber ne zaman gelir.
Duygu ve Düşünce
Hanımağa isimli okura yanıt verildi
Bahadır
Bazı cümleler hüküm vermek için değil, insanın içini yoklamak için yazılır. Benim cümlem de yeni bir peygamber iddiası değil; tövbe ederken bile savrulan bir neslin hâline dair bir serzenişti. Bir metni anlamaya çalışmadan öfkeyle saldırmak ise tam da anlatmak istediğim çağın hastalığı olabilir. Yine de bu kadar sert öfkelenmene üzüldüm. Kalbine biraz sükûnet diliyorum.
İleri