Yaşamda bazen bize en çok zarar veren şey kendi benliğimiz ve kendi seçimlerimizdir.Benlik yapımızda bizi hataya sürükleyen düşünceler ,davranışlar,tekrarlayan yanlış seçimlerimiz varsa yeniden doğmak için benliğinizi öldürmeniz gerekir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her insan yeni bir şansı hak eder, çünkü yaşam sevgi ve güven üzerine kurulur. Karşınızdaki insana 100 üzerinden 100 puan vererek başlayın ilişkiye ve yaptıklarına göre puanı düşürün ya da aynı bırakın. Eğer 0 puanla başlatırsanız o ilişkinin devam etmesi çok zordur. Kırılmak pahasına da olsa güvenin çünkü hiç güvenmemek çok güvenip kırılmaktan daha acı vericidir.
Mutluluğunuzu başkalarının kendi hayatından getirdiği önyargı ya da fikirlerine bırakmayın. Unutmayın her insan kendi isteklerine, yaşadıklarına , yaşayamadıklarına ya da yaşamak istediklerine göre fikir söyler.
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim. Kitap benim has bahçemdi. Hayat yolculuğumun sınır taşları kitaplardı.
Cemil Meriç