Bahar Oğuzhan

Bahar Oğuzhan
@Baharoguzhan
Pencereyi kapama, gök dolabilir içeri.
Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmiyeceğini ve onları kimsenin değiştirmeyeceğini ve çabalamaya değmediğini ! Evet,böyledir!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan davranışları iki yönlüdür. Sende göklere çıkartılan bir şey için beni yerden yere vururlar.
Zamanın ötesinde akıyor sanki kalbim tekrarlayacak hayat kalbimi ve beni tekrarlayacak rüzgârın göllerinde sürüklenen karahindiba
İntiharın büyük günahlardan biri olduğunu biliyorum ama mutsuz olmak da büyük günah. Mutsuzken diğer insanları yaralarsın. Bu da günah değil mi? Diğerlerini yaraladığında, bu da günah olmaz mı? Aileni yaraladığında, arkadaşlarını, kendini yaraladığında. Bu da günah değil mi? Seni yaralarsam, bu bir günahtır ama kendimi öldürsem, öyle değil mi?