Bahire Sude Erdoğmuş

Kimse kimsenin hayatına zorla sızmaz.Hayatımıza giren herkes o kapıyı aralık bıraktığımız için girer.Sen kapat o kapıyı;içeri girmek isteyen, önce zili çalsın.
Sayfa 9
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir nesneyi gözünüzün dibine kadar sokarsanız,onu net göremezsiniz.Aynı şekilde,çok uzağa koyduğunuzda da netliği kaybedersiniz.Her şeye yeterli bir mesafeden bakmak en sağlıklısı.İnsanlara da öyle…
Sayfa 23
Yalnızlık ,özgürlük için ödenen bedeldir. Özgürlüğümü kaybetmek istemiyorum.Kafeslerden korkuyorum.Yalnız olmak,özgür olmak demektir.
Sayfa 118·Kitabı okudu
8/10
·152 syf.·
2025 9. kitabı
Jean-Louis Fournier
7.5/10 · 8,1bin okunma
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı ,yanında olanın kim olduğuna bağlı. Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor…
Sayfa 103·Kitabı okudu