Kimse kimsenin hayatına zorla sızmaz.Hayatımıza giren herkes o kapıyı aralık bıraktığımız için girer.Sen kapat o kapıyı;içeri girmek isteyen, önce zili çalsın.
Bir nesneyi gözünüzün dibine kadar sokarsanız,onu net göremezsiniz.Aynı şekilde,çok uzağa koyduğunuzda da netliği kaybedersiniz.Her şeye yeterli bir mesafeden bakmak en sağlıklısı.İnsanlara da öyle…
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi?
Bu sorunun yanıtı ,yanında olanın kim olduğuna bağlı.
Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor…