Seda

Seda
@BahtiSeda
"Okuduğun bazı kitaplar, seni dinler, seninle konuşur, sana cevap verir, gözyaşlarını siler, yol gösterir ve seninle birlikte susar."
akan gözyaşı kurur. o unutamadığın, artık hatırlamadığın olur. hayal dediklerin gözünün önüne gelir, yaşantın olur. olmaz dersin, tanıdığın biri yabancı olur. yabancı, birden "kalbin" olur. dün düştüğün yer, bugün dik yürümene sebep olur. sonra düştüğün yerin adı, "iyi ki yaşamışım." olur. kızarak yaşarsın ama... "neden ben?" diyen isyanların, seni sen yapmaya vesile olur şimdi hayat kötü diyorsun. bir gün aniden güzel olur, sana tüm kötülükleri unutturur...
Şiir
Reklam
Birbirine benzeyen iki ruh, farklı bedenlerde sürüyor zamanı. Aynı şehrin farklı odalarında, aynı sessizliğe gömülüyorlar. Şehrin aynı karelerinden geçip gidiyorlar, aynı kaldırımlara basıyor, aynı manzaraya bakıyorlar ama birbirlerine hiç rastlamıyorlar. Belki aynı rüzgâr değiyor yüzlerine, belki aynı yağmur ıslatıyor ellerini, belki de aynı yıldızda buluşuyor bir anlığına kalpleri...
Duygu ve Düşünce
Başkalarına değer vermekten kendimizi unuttuk. Oysa en büyük değer, insanın kendine verdiğidir. “Ben de değerliyim.” diyebilmek gerek.
Duygu ve Düşünce
Aşk! İşte en anlamsız, işte en anlamlı kelime.... Aşka anlam verebilenlerce aşkın anlamı vardır. Anlam veremeyenlere göre anlamsızdır.
Edebiyat
" Sadece iyi olmak, insanları memnun etmek hatta onları çok sevmek bile yetmiyor bazen."
Kitap Alıntısı