Twitterda, "gavur, başka bir dine mensup olan değil, vicdanı olmayana denir" diye bir yorum yaptım, twitter moderatörü nefret söylemi yaptığım gerekçesi ile hesabımı askıya aldı, ben de konuya itiraz etme hakkımı kullandım, yine beni haksız buldu... Ben de hesabımı siliverdim... Çok tuhaf bir yer olmuş #twitter ...