Dedemden öğrendiğim, insan olmak kendi mutlu olduğun şeyleri yanındakilere de iletmektir. İnsan, kendinde olmasını istediği herhangi bir şeyi bir başkası için de aynı şiddette isteyebiliyorsa insanım diyebiliyor.
Birbirimizin hayatlarının içindeyiz ve insan olmak galiba diğerkam olmaktan geçiyor...