Size sırlarını hemen açıveren kimi insanlar vardır, çaresizce hemen dostluğunuzu kazanmak, güven emareleri sunarak arkadaşlık kurmak isterler alelacele. Psikolojik bir yöntemdir bu. Benim de böyle bir eğilimim olduğunu sanıyorum. Onu anladığımı söylemeliyim. Ben de bir başkası olmak isterdim, ben de kendi olmak isterdim...
Aşk değiştokuş olmadan, gönderilen ve cevap yazılan küçük tatlı pusulalar olmadan olmaz. Aşk belki de insanoğlunun kendi kendisiyle anlaşabilmek için yarattığı en güzel diyalog biçimidir....