Hani artık yaşamak için hiç cabalayasın gelmez ya işte tam bu dönemde okudum. Herşeye rağmen hayata tutunmaktan vazgeçmeyen martin bana da ders vermişti. Ama neden sonu böyle bitti ki mutlu son olsun demiyorum en azından daha güzel bitebilirdi. Bu arada hâla her gün yediği patatesler ve odasında yer olmadığı için duvarına astığı bisiklet 5 yıl önce okumama rağmen hâlâ aklımda. Böyle bir kitaba yine ihtiyacım var herşeye rağmen bir umudum olmasını öğreten mutlu olmak için çaba sarfetmem gerektiğini öğreten bir kitaba ihtiyacım var.