“Bu sessizliğin kapkara okyanusunda bulunan bir cam fanusun içindeki dalgıç gibi, hatta kendisini dış dünyaya bağlayan ipin koptuğunu ve o çıt çıkmayan derinlikten bir daha geri çıkarılmayacağını sezen bir dalgıç gibi yaşıyordum.”
Şöyle bi anda çalıştığım evreye geçmek istiyorum. Kendime göre yaşayayım, ne istersem onu yapayım, kendi paramı yiyeyim. Çok mu şey istiyorum allahım bir an öce o evreye geçeyim artık :(