“ ‘bilmem’ diye güldü genç, ‘sadece sevdim seni. O kadar çok sevdim ki bırak senin gibi capcanlı bir kadının kalbini,taşı bile eritmeye yeterdi aşkım’ “
Kendi kendime yetebildiğim,
Elimdekilere şükrettiğim,
Ağız dolusu gülümsediğim,
Çok mutlu olduğum,
Çok mutlu ettiğim,
Yeni bir yıl diliyorum,
Bolca duâ ile… :)
Büyük beklentiyle başladım ancak kitabı yarım bırakmak zorunda kaldım. Anlatım son derece düz, edebi açıdan zayıf ve yüzeysel. Duygular derinleştirilmiyor; metin sürekli aynı yakınmalar etrafında dönüp duruyor. Terapist–danışan diyalogları gerçekçi olmaktan uzak, bir doktordan çok sıradan bir sohbet havasında ilerliyor. Okurla bağ kurmak yerine tekrara düşen bir iç dökme metni gibi hissettirdi. Popülerliğini içeriğinden çok,çarpıcı başlığına borçlu olduğunu düşünüyorum. Derinlik, güçlü anlatım ve edebi tat arayanlar için hayal kırıklığı.