Kitabı bir gecede okudum,başta çok surukleyiciydi,daha sonraları biraz hayal kırıklığı benim için. Ezidilerle ilgili güzel bilgiler veriyor ve o insanların başına gelenler çok güzel anlatılmış. Kitap birden zink diye bitti ve sonu çok saçma geldi bana.Simdi sonunu yazmayayım