Glbhr

Glbhr
@BaraHaru
Lisans
Batman
Batman, 24 Nisan 2001
16 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Puslu Kıtalar Atlası-İ. ANAR (Seyircisi misin hayatın yoksa kahramanı mı?!)
9/10
·238 syf.··
2022 56. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 10 Temmuz 2022 20:50
Ve bitti... Bir an hiç bitmeyecek sandım! Öyle güzel iç içe hikayeler vardı ki her an bir başkasının içine düşebilirim diye düşündüm ama olmadı! Kayıp gitti ellerimden #k:1033... Çok kitap inceledim bu uygulamada. Ama itiraf ediyorum en çok bu incelemeyi kafamda kurmakta zorlandım. Postmodernizm, iç içe anlatım, üst kurmaca... Ne çok hikayeye şahit oldum, ne farklı kahramanlar tanıdım... Lağımcılar, dilenciler, mutlular, dertliler... Sizin için spoiler vermeden incelemeye çalışacağım, olaydan çok verdiği duygudan yola çıkarak! En çok "kesişmeleri" sevdim bu eserde. Farklı hayatlar öyle ustaca birleşiyor, farklı hikayeler öyle güzel birbirine bağlanıyordu ki... Tam işte konudan koptuk dediğim yerde en olmadık yerinden tutundu olaya yazar. Tam bir masala geçtik derken, gerçekliğin dibinde bulduk kendimizi. Tam düşteyiz derken, aslında hiç bu kadar uyanık olmadığımızı fark ettik. Sahi düş neydi? Gerçeklik neydi? Sorular... Ne çok soru birikti okurken içimde. Gerçekten var mıyım onu bile sorguladım. Ya da siz gerçekten var mısınız? Belki de sadece benim düşlerimin ürünüsünüz! Ne diyordu René Descartes: Düşünüyorum, öyleyse varım. Belki siz de ben düşündüğüm, hayal ettiğim müddetçe varsınız! Ya da tam tersi değil mi? Ben sizin hayallerinizde varım? Yahya Kemal Beyatlı: İnsan âlemde hayal ettiği müddetçe yaşar," der. Hayal! Ne çok şey saklı bir kelimede değil mi? Kimi zaman gerçek olur kimi zaman hep uzaktadır. Düşlere dokunmak mümkün olabilir mi? (s. 127) Hadi bu sorunun cevabını beraber arayalım! Öyle bir kitap ki ne ararsanız var içinde! Tarih mi istiyorsunuz, tarih! Coğrafya mı, adım adım dolaşalım o sokakları? Felsefe mi? Sonuna kadar! Hikaye derseniz hikaye, masal derseniz masal! Her şeyden biraz var ama geri kalan bölümü sizin zihninizde ilmek ilmek örülüyor. Arkası yarın diye bir
Edebiyat
Puslu Kıtalar Atlasıİhsan Oktay Anar · İletişim Yayınları · 202467,9bin okunma
Glbhr
Kitabı yeni bitirdim kafamda birçok soru işaretleri var. Kitabı anlamlandırmaya çalışıyorum hala. Gerçeklik nedir, gerçekten bu yaşadıklarımız gerçek mi? Yoksa bir düşün içinde mi yaşıyoruz. İncelemenizi de gerçekten çok beğendim, düşündüm birçok noktaya değinmişsiniz. Ellerinize sağlık
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap Çekilişi...
1000K Dostlarına özel bir kitap çekilişi ile karşınızdayız. Hesabı takibe alan ve gönderiye yorum yazan üç kitapsevere görsellerden seçeceği bir Emrullah Özdemir romanını adına imzalı olarak, kargo ücreti de bizden olmak üzere adresine gönderiyoruz. Çekiliş sonuçlarını bir hafta sonra yine bu hesap üzerinden paylaşacağız. Paylaşımlar ekstra çekiliş hakkı kazandırır. Bol şans sevgili kitapseverler. Panama Yayıncılık Emrullah Özdemir
1000k
Glbhr
Aa en merak ettiğim şahsiyetlerin hayatları umarım çıkar
Yarala'Sar 1
9/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2022 4. kitabı
·
43 günde okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2022 16:40
Herkese merhaba, uzun zamandır merak ettiğim ve beklediğime sonuna kadar değen bir kitabın incelemesini yapıyorum şu an. Kitabı merak etmemin sebebi kitabın içindeki biriydi... Tanıdıktan sonrada beklediğime değdiğini düşünüyorum.Şimdi birazcık kitabın konusundan bahsedeyim. Yetiştirme yurdunda kalan Sedef,bir gece kimsesiz 29 çocukla birlikte "damgalanır" . Artık bu kimsesiz çocukların tamamı Yarasa'dır ve damgacıyı gören tek çocuk sedeftir... Tam sedef hayatını düzene sokmuşken beklenme- dik bir şey olur.Damgacı yıllar sonra ortaya çıkmış ve damgaladığı 30 yarasanın peşine düşmüştür. Kitabı çok büyük bir hevesle istiyordum.Ve kitabı almam çok uzun sürdü .Hatta ben kitabı almadan sadece bir gün önce yazar benim oturduğum yere imza için gelmişti ve ben gidemediğim için ağlamıştım o derece istiyordum yani kitabı.Beklediğime o kadar çok değdiki. Hayatımda büyük bir ihtimalle bu kadar akıp giden bir kitap okumadım ben.Bunda bence başkarakter olan sedefin çok büyük bir etkisi var.Ben normalde kitaplardaki baş karakterleri pek sevmem ama bu kadın tam bir kraliçe.Hatta kitapta en sevdiğim karakter bile olabilir.Onun o inatçı halleri ,komik tavırları tam anlamıyla mükemmeldi... Ben Kitabi alaz için okumak istiyordum.Çünkü alaz gördüğüm bir kaç alıntıda benim çok sevdiğim bir kitap karakteri olan Nikolai Lantsova çok benzetmiştim.Ve gercekten az da olsa benziyorlar bence.Kitap boyunca alaz in zekasına hayran kaldım . Lakabı buzdağı ve alaz a bir lakap takılacak olsa gerçekten bu lakap tam ona göre jsjzjs.Alaz Altuğ Sipahi ismin çok güzel senin gibi ;) Ve Kuzey... Beni kitap boyunca en çok güldüren karakter olabilir tabikide yankıdan sonra;) Ben kuzeyi ecrinle çok yakıştırıyorum.Umarım bizim afroditle hemen ilişkisini kesip ,ecrini sevmeye başlar...Ecrin de çok iyi bir
Yaralasar - 1Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 202113,2bin okunma
Pervin Gasımova isimli okura yanıt verildi
Glbhr
Bence değil en iyisi modern çağın pinokyosuydu. Yeri geldi güldüm, yeri geldim ağladım.
Arkadaşlar biliyor musunuz
İlk olmasa da kendi mesleğimi yaparak kazandığım ilk paramı aldım ben bugün:)
1K
Glbhr
Darısı benim başıma