Serenity

Serenity
ʜAʏAᴛ ʙEɴ sEɴIɴ ᴅEğIʟ, SᴇN BᴇNɪM Iᴄ̧IᴍDᴇSɪN. BᴇN NᴇFᴇS AʟIʀSᴀM SᴇN YᴀŞᴀRsIɴ﹗
-"Size reçete edilen tüm antibiyotiklerin etken maddesine bakmalısınız, eğer etken maddesi kinolon / florokinolon / siprofloksasin / levofloksasin ./ moxifloxasin / gemifloksasin / norfloksasin / besifloksasin / gatifloksasin / finafloksasin ise elinizdeki ilacm zehir olduğunu bilin! Kullandıktan sonra hayatınız bir daha eskisi gibi olmayabilir. Abartıyorsun canım demeyin, okumaya devam edin...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Parayı en önemli değer yaptıklarım gözler önüne serdi.
Başta kanser olmak üzere bağışıklık sistemimi! çökmesi sonucu ortaya çıkan benzeri hastalıklara sebep oluyor... Artık bilinçli hekimler antibiyotik yaranda reçeteye probiyotik takviyesi de yazıyor!
Bağırsaklarımızda yaşayan faydalı ve dost probiyotik bakteriler sağlığımızın en büyük güvenceleri. Bağırsaklardaki "iyi-kötü bakteri dengesini" korumak onların görevi... Bu denge bozulduğunda sindirim sistemi alarm vermeye başlıyor. İşte... Antibiyotiklerin önemli bir bölümü vücuda girer girmez önce bu yararlı bakterileri yok ediyor. Neticede "iyi-kötü dengesi" bozuluyor ve bağışıklık sistemi çöküyor... Başta kanser olmak üzere bağışıklık sistemimi! çökmesi sonucu ortaya çıkan benzeri hastalıklara sebep oluyor...
Antibiyotikler öte yandan bu yüzyılın en büyük zehri! Yan etkileri geçici değil kalıcı, sizi ömür boyu sakat bırakabilir, yıllarca acı çekmenize sebep olabilir. Ki yan etkileri ilacı kullandıktan haftalar, aylar ya da yıllar sonra ortaya çıkabiliyor, ilacın verdiği hasarların çoğunun -tendon yırtılması gibi çok fiziksel yan etkiler dışında- günümüz teknolojisiyle görüntü-lenemediğini de aktarayım. Maalesef... Antibiyotiklerin yan etkileri pek bilinmiyor! -Antibiyotiklerin içindeki kimyasal maddelerin çoğu tok-sik olabilen moleküller. Neredeyse her üç antibiyotikten biri, karaciğer ve böbreğe zarar verebiliyor. Örneğin aminogliko-zidler gibi antibiyotikler böbreği darmadağın ediyor... -Antibiyotiklerin bazıları kemik iliğinde üretilen farklı hücrelerin üretimini de baskılayabiliyor. Neticede kansızlık, kanama eğilimi ve ağır bağışıklık yetersizliği ortaya çıkıyor. -Antibiyotikler en çok çocuklarımıza zarar veriyor ve maalesef en fazla suiistimal de çocuklar hastalandığında yapılıyor. Antibiyotik kullanan çocuklar yavaş gelişiyor, geç büyüyor, direnç sistemleri zayıf kalıyor. Daha sık hastalanıyorlar... -Obeziteye neden olabiliyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar gösteriyor ki; özellikle bebeklik ve çocukluk dönemlerinde daha sık antibiyotik kullananlarda obezite daha çok görülüyor. -Kulağa, göze, kalbe, akciğere zarar verebilen, dişi, kemiği bozabilen antibiyotikler de var. -Ciddi alerjik reaksiyonlar oluşturabiliyor. Sadece hafif bir kaşıntı ya da deri döküntüsü şeklinde gelişebildiği gibi ölümle sonuçlanabilecek kadar şiddetli de olabiliyor