Neden siyahların ve kadınların köleliği yaygın olarak yerleşmiştir? Çünkü yasaları yapanlar ilkinde beyazlar, ikincisinde erkekler olmuştur: Çünkü bu konularda bilgi edinilmemiş, beyazlar ve erkekler siyahlara ve kadınlara baskı uygulamanın kendi menfaatlerine olduğunu zannetmişlerdir.