Meğerse ne kadar çok seviyormuşum kendimi , ne kadarda az vakit ayırmışım kendime . İnsanların hayatımda gelip geçici birer varlık olduklarını nasıl da unutmuşum . Nasıl da kaybetmişim içimdeki beni .
Yahudi sözü; "Sahip oldugunuz bir inciyi, bu inciyi isteyen birine satmak, ticaret degildir. Ama sahip olmadiginiz bir inciyi, bu inciyi istemeyen birine satmak, ticarettir."