Başak

Bizi gerçekten üzen kişisel felaketler , içimizden atamayacak kadar güçsüz olduklarımız , kabul etmek istemesek de bizim de içinde rol almış olduklarımızdır . Bu yüzden acı çekmeye devam ederiz.
Sayfa 120
Reklam
“Son birkaç gündür duygularım üzülmekle korkmak arasında gidip geliyor . “
Sayfa 40
“Dostça bir sözün sessizce elimden tutulmanın güzel bir bakışın benden istenen her şeyin talep edilebileceğini inanıyorum.”
“Güzel şeylerden kötü anlamlar çıkaranlar , cazibeden mahrum yoz insanlardır.Bu bir kusurdur. Güzel şeylerden güzel anlamlar çıkaranlar kültürlü insanlardır , bunlar açısından umut vardır.”