Bizi gerçekten üzen kişisel felaketler , içimizden atamayacak kadar güçsüz olduklarımız , kabul etmek istemesek de bizim de içinde rol almış olduklarımızdır . Bu yüzden acı çekmeye devam ederiz.
“Güzel şeylerden kötü anlamlar çıkaranlar , cazibeden mahrum yoz insanlardır.Bu bir kusurdur.
Güzel şeylerden güzel anlamlar çıkaranlar kültürlü insanlardır ,
bunlar açısından umut vardır.”