Başımıza gelen bazı hadiseler, bizde büyük izler bırakır.Bunların üstesinden gelmenin tek yolu zamana sığınmaktır.Başımıza gelen bazı hadiselerse, bizdeki büyük izleri siler.Zamanın tek yaptığı sana, gün geçtikçe o olayda silinenin izler değil, "sen" olduğunu anlatmaktır.İnandıkların, hissettiklerin, düşündüklerin, hatırladıkların, ve unuttukların...Bunları silecek kudretteki yaşanmışlıklar, gerçekte seni silmişlerdir.İşte buu yüzden, ardından en çok ağlayacağımız ölüm, bizi biz yapan şeylerin ölümüdür.