Silahı bilmem ama boş insanı şeytan doldurur.
[Bu ikinci hesabımdır. İlk hesabıma (OĞUZHAN AKÇAKOCA) ulaşamadığım için bu hesabı açmak zorunda kaldım. (1.10.2022)]
Kitap grubumuza bekleriz.
t.me/+mbqYlVXHBP0yYzJk
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitabı, bir tavsiye yazısı üzerine okudum. Yazar, Fransız kökenli bir Alman..1810 ile 1813 yılları arasında yazılan kitap ,esasen bir masal..Kitabın ilk çevirisi Sabahattin Ali tarafından yapılmış. Bu öykü, gölgesini şeytana satan bir adamın hikayesini anlatıyor. Peter, bunu zengin olmak için yapar. Olur da. Ama artık gölgesi yoktur. Fakat şeytan bu, şeytanlığını yapmadan durur mu? Bir de ruhunu ister, Peter'den.. Peter ruhunu da satar mı? Gölgesi olmayan bir insan nasıl yaşar, insanlar onu nasıl karşılar? Bu ve bu gibi soruların yanıtları kitapta mevcut. Kitabın konusu adı gibi tuhaf olsa da ,yine de sevdim diyebilirim.